VEELGESTELDE VRAGEN

Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Het is wel makkelijker om een account te hebben, wanneer je een bestelling wil plaatsen. Wanneer je een account aanmaakt, kun je je persoonlijke voorkeuren beheren, je kunt een verlanglijst maken en je kunt je bestelgeschiedenis bekijken. Bovendien kun je hiermee het afreken- en retourproces versnellen omdat je gegevens worden onthouden en de volgende keer meteen worden ingevuld.  

Navigeer naar het midden van de homepagina en klik op ‘Inloggen/Registreren’. Je komt eerst terecht op een pagina voor bestaande klanten. Daar zie je het kopje ‘Maak een nieuw account aan’ staan. Wanneer je hierop klikt wordt er gevraagd naar je naam en e-mailadres. Ook wordt er gevraagd om een wachtwoord in te voeren. Vervolgens klik je eenvoudig op ‘Aanmelden’ om je registratie te voltooien.  

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op ‘Inloggen/registreren  rechts bovenaan de homepagina. Vul je e-mailadres in bij het tabje ‘wachtwoord vergeten?’ Zo ontvang je een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.  

Wanneer je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op ‘In winkelmand’. Wanneer je klaar bent met shoppen, kun je de bestelling afronden door naar je winkelmand te gaan en te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Op deze pagina vul je de onderstaande gegevens in:

– Factuurgegevens
Hier vul je je adresgegevens in. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander adres. Indien je kiest voor de tweede optie, pas je de adresgegevens van het afleveradres aan. 

– Betaling 
Hier selecteer je je bank en klik je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’. 

– Plaats je bestelling 
Voordat je je bestelling plaatst, controleer je de bestelling. Als je een kortingscode hebt, kun je die linksboven in het daarvoor bestemde veld 
‘Klik hier om je code in te vullen’ toevoegen. Als je nog opmerkingen hebt, kun je dit doorgeven, onderaan bij de ‘bestelnotities’. Als je bovenstaande gegevens hebt ingevuld, klik je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ om de bestelling te kunnen afronden. 

– Verzending
Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspost. Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur geplaatst worden, proberen wij op dezelfde dag nog te verzenden. De bestelling heb je dan binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. In het weekend en tijdens feestdagen geldt een langere levertijd, houd hier dus rekening mee. Mocht een artikel een levertijd hebben langer dan 3 dagen of, om wat voor reden dan ook niet leverbaar zijn, dan zullen wij jou hiervan per e-mail op de hoogte stellen. 

Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur geplaatst worden, proberen wij op dezelfde dag nog te verzenden. De bestelling heb je dan binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Houd in het weekend en tijdens feestdagen rekening met een langere levertijd. 

Mocht een artikel een levertijd hebben van langer dan 7 dagen of om wat voor reden dan ook niet leverbaar zijn, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte brengen. 

De verzendkosten bedragen €3,95. Wanneer je bestelling een waarde heeft van meer dan €50,00 is de verzending gratis. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Als jouw bestelling niet klopt, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling.  Stuur een e-mail naar info@sjebs.nl. Vermeld hierbij jouw ordernummer, deze vind je terug in de bevestigingsmail. Wij nemen jou bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken dan naar de beste oplossing. 

Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@sjebs.nl. Vermeld hierbij jouw ordernummer, deze vind je terug in de bevestigingsmail. Stuur ook een foto van het beschadigde artikel mee. Wij zoeken dan graag naar de beste oplossing. 

In onze webshop kun je betalen met iDEAL.

iDEAL 
Je kunt via iDEAL betalen als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, ASN Bank, Tridos Bank, Van Lanschot, Knab en Bunq.  

Als je een kortingscode hebt, kun je deze tijdens het afrekenproces, in het daarvoor bestemde veld ‘Klik hier om je code in te vullen’ toevoegen. Houd er rekening mee dat er uitzonderingen zijn op de artikelen die in aanmerking komen voor kortingen. Als het een geldige kortingscode is, wordt de korting vanzelf verrekend. Verder kunnen kortingen niet meer worden toegepast nadat de bestelling is geplaatst en zijn kortingen niet te combineren. 

Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of zij jouw bestelling willen annuleren. Helaas is het wel zo dat wanneer de bestelling ons magazijn heeft verlaten, je bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je een artikel niet meer wil, kun je deze retourneren met het retourformulier. Wil je een artikel ruilen, voor een andere maat/kleur, of een ander artikel? Bestel deze dan opnieuw in onze webshop en retourneer het originele artikel. Neem contact op met info@sjebs.nl  (op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur) Wanneer je er niet uit komt, dan helpen wij jou graag verder.

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Dan mag je het ruilen of retourneren. Bij ons heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst (m.u.v. sale artikelen, het retourneren van deze artikelen is helaas niet toegestaan). Let op dat je retour aan de retourvoorwaarden voldoet. De retourvoorwaarden staan vermeld onder het kopje ‘Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?’.

Wat jammer dat je bestelling niet helemaal naar wens is, maar dat kan natuurlijk voorkomen.  Wij helpen je graag met eventuele retourzendingen, met de voorwaarde dat het binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd wordt. Volg hiervoor de volgende stappen:

Stap 1. Verpak de artikelen in de originele verpakking en doos.  
Stap 2. Vul het retourformulier in dat je bij de bestelling hebt ontvangen, plaats deze in de doos en plak de doos goed dicht.  
Stap 3. Wil je een artikel ruilen voor een andere maat of kleur, of een ander artikel? Bestel deze dan opnieuw in onze webshop en retourneer het originele artikel.  
Stap 4. Retourneer de artikelen naar het volgende adres: 
Sjebs 
Retouren 
Leuvensbroek 1914
6546 XM Nijmegen 
Nederland 

Stuur de artikelen inclusief de pakbon en het retourformulier naar Sjebs. Het retourformulier vind je in de bevestigingsmail. Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag op dezelfde wijze terugbetaald als dat je betaald hebt. Dit duurt maximaal 14 dagen. 

Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen als deze in originele staat verkeren en inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Het kan voorkomen dat er een vertraging is opgetreden in jouw terugbetaling. Normaal gesproken wordt de terugbetaling binnen 1-14 werkdagen na jouw retouraanvraag uitgevoerd. Mocht het langer duren, kan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@sjebs.nl. Al onze terugbetalingen worden gedaan via de betaalmethode die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen.  

De kosten van de retournering bedragen €4,95. 

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail info@sjebs.nl of telefonisch +316 23137128 van maandag t/m vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur.  

Het kan voorkomen dat je een bestelling hebt geplaatst, maar dat je nog geen bestelbevestiging hebt ontvangen. Mogelijke oorzaken kunnen zijn: 

– Jouw bevestiging is in je ongewenste mail terechtgekomen;
– Het kan zijn dat er een fout is gemaakt bij het invullen van het e-mail adres;
– Er is een technische fout waardoor jouw bestelling niet goed is doorgekomen of jouw bestelbevestiging niet verzonden wordt.  

Nadat je een order geplaatst hebt word je doorverwezen naar de bevestigingspagina. In dit geval kan je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen. Mocht je niet worden doorverwezen naar de bevestigingspagina of toch nog twijfelen, kun je altijd even contact opnemen  via info@sjebs.nl. Wij zoeken het dan graag voor je uit! 

Het verschilt per product of een artikel terug op voorraad komt. Als je hiervan op de hoogte wil worden gehouden, kun je ons het beste een mailtje sturen via info@sjebs.nl.  

De sieraden die wij in onze webshop hebben, zijn gemaakt van 100% nikkel, roestvrij staal of zijn goldplated. Informatie over het materiaal vind je terug in de productbeschrijving. 

Om je sieraden zo mooi mogelijk te houden, adviseren wij deze af te doen tijdens douchen, zwemmen, sporten, schoonmaken etc. Het is ook verstandig om je sieraden pas aan/om te doen nadat je bijvoorbeeld parfum en make-up hebt aangebracht. Een handige tip; poets je sieraden op met een zacht doekje zodat ze langer hun kleur en glans behouden.  

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webshop te optimaliseren, het inloggen te vergemakkelijken en je instellingen en voorkeuren te onthouden zodat we je een optimale gebruikerservaring kunnen geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef ons toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten