BESTELLEN
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Het is wel makkelijker om een account te hebben, wanneer je een bestelling wil plaatsen. Wanneer je een account aanmaakt, kun je je persoonlijke voorkeuren beheren, je kunt een verlanglijst maken en je kunt je bestelgeschiedenis bekijken. Bovendien kun je hiermee het afreken- en retourproces versnellen omdat je gegevens worden onthouden en de volgende keer meteen worden ingevuld.
Hoe plaats ik een bestelling?
Als je een artikel hebt gevonden wat je graag wil hebben, vinden wij dat natuurlijk super leuk! Wanneer je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op ‘In winkelmand’. Wanneer je klaar bent met shoppen, kun je de bestelling afronden door naar je winkelmand te gaan en te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Op deze pagina vul je de onderstaande gegevens in:
– Factuurgegevens
Hier vul je je adresgegevens in. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander adres. Indien je kiest voor de tweede optie, pas je de adresgegevens van het afleveradres aan.
– Betaling
Hier selecteer je je bank en klik je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’.
– Plaats je bestelling
Voordat je je bestelling plaatst, controleer je de bestelling. Als je een kortingscode hebt, kun je die linksboven in het daarvoor bestemde veld ‘Klik hier om je code in te vullen’ toevoegen. Als je nog opmerkingen hebt, kun je dit doorgeven, onderaan bij de ‘bestelnotities’. Als je bovenstaande gegevens hebt ingevuld, klik je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’ om de bestelling te kunnen afronden.
– Verzending
Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspost. Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur geplaatst worden, proberen wij op dezelfde dag nog te verzenden. De bestelling heb je dan binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. In het weekend en tijdens feestdagen geldt een langere levertijd, houd hier dus rekening mee. Mocht een artikel een levertijd hebben langer dan 3 dagen of, om wat voor reden dan ook niet leverbaar zijn, dan zullen wij jou hiervan per e-mail op de hoogte stellen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Als jouw bestelling niet klopt, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. Stuur een e-mail naar info@sjebs.nl. Vermeld hierbij jouw ordernummer, deze vind je terug in de bevestigingsmail. Wij nemen jou bericht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken dan naar de beste oplossing.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@sjebs.nl. Vermeld hierbij jouw ordernummer, deze vind je terug in de bevestigingsmail. Stuur ook een foto van het beschadigde artikel mee. Wij zoeken dan graag naar de beste oplossing.